Events Management

Zaměření předmětu:

Cílem kurzu je poskytnout studentům teoretické i praktické znalosti a dovednosti z oblasti kongresového průmyslu potřebné při organizování nejrůznějších kongresů, konferencí, sportovních a jiných akcí. Studenti se seznámí s možnostmi tvorby nabídky a cenové kalkulace, finančního rozpočtu a návrhem sponzoringu na kongresové a konferenční akce. Část kurzu bude věnována marketingovému plánu a itineráři inspekční cesty klienta při pořádání mezinárodního kongresu. Jako teoretická základna bude vysvětlena podstata fungování kongresového průmyslu a specifika konkurenceschopnosti mezinárodních kongresových destinací.

Výsledky učení:

  • vysvětlit specifika organizování různých typů společenských akcí;
  • objasnit činnosti jednotlivých aktérů na poli kongresového průmyslu;
  • ovládat základní principy projektového managementu kongresových a konferenčních akcí;
  • analyzovat vývojové tendence trhů kongresového turismu;
  • posuzovat realizovatelnost jednotlivých akcí (kongresů, korporátních akcí, konferencí, apod.)

Hlavní témata:

  • Management kongresů a konferencí
  • Management korporátních akcí
  • Management kongresových zařízení
  • Management sportovních a mega akcí
  • Management služeb pro konference
  • Řízení a organizace akcí pro neziskové subjekty