Events Management
Zaměření předmětu:
Cílem kurzu je poskytnout studentům teoretické i praktické znalosti a dovednosti z oblasti kongresového průmyslu potřebné při organizování nejrůznějších kongresů, konferencí, sportovních a jiných akcí. Studenti se seznámí s možnostmi tvorby nabídky a cenové kalkulace, finančního rozpočtu a návrhem sponzoringu na kongresové a konferenční akce. Část kurzu bude věnována marketingovému plánu a itineráři inspekční cesty klienta při pořádání mezinárodního kongresu. Jako teoretická základna bude vysvětlena podstata fungování kongresového průmyslu a specifika konkurenceschopnosti mezinárodních kongresových destinací.
Výsledky učení:
- vysvětlit specifika organizování různých typů společenských akcí;
- objasnit činnosti jednotlivých aktérů na poli kongresového průmyslu;
- ovládat základní principy projektového managementu kongresových a konferenčních akcí;
- analyzovat vývojové tendence trhů kongresového turismu;
- posuzovat realizovatelnost jednotlivých akcí (kongresů, korporátních akcí, konferencí, apod.)
Hlavní témata:
- Management kongresů a konferencí
- Management korporátních akcí
- Management kongresových zařízení
- Management sportovních a mega akcí
- Management služeb pro konference
- Řízení a organizace akcí pro neziskové subjekty