Seznámit studující s novým interkulturním prostředím, ovlivněným globalizací a s novými požadavky, které toto prostředí klade na rozvoj manažerských dovedností.
Výsledky učení:
Po úspěšném absolvování budou studenti schopni:
- aplikovat základní principy interkulturního managementu,
- identifikovat a analyzovat hlavní aspekty interkulturního managementu,
- vyhodnotit získané informace z pohledu kulturních specifik,
- používat modely a koncepty k řešení interkulturních problémů.
Hlavní témata:
- Podnikání v globalizovaném a multikulturním světě.
- Vliv národních kultur a náboženství na management podniku.
- Komparace kultur, kultura a komunikace.
- Práce manažera v nadnárodních firmách a řešení konfliktů v multikulturních týmech
- Koučování zaměstnanců v multikulturním prostředí.
- Mezinárodní lidské zdroje v interkulturním prostředí
- Institucionální přístup k mezinárodní diferenciaci
|