Marketingová komunikace
Zaměření předmětu:
Marketingová komunikace je důležitou součástí firemních strategií. Jednotlivé komunikační aktivity pak představují aplikaci postupů a procesů pro utváření výhodných firemních pozic v konkurenčním prostředí, při zodpovědném dodržování etických pravidel. Předmět tedy umožní absolventům získat teoretické a praktické znalosti a zároveň pochopit širší souvislosti marketingové komunikace tak, jak jsou koncipovány v ekonomickém prostoru.
Výsledky učení:
Po úspěšném absolvování budou studenti schopni:
- Ovládat a používat jednotlivé komunikační aktivity v podnikové praxi;
- Plánovat a realizovat marketingové komunikační kampaně v rámci podniku;
- Zakomponovat marketingové komunikace do kontextu firemních strategií;
- Zohledňovat etické principy při přípravě a realizaci marketingových kampaní v rámci konkurenčního prostředí na trhu.
Hlavní témata:
- Cíle a strategie marketingové komunikace.
- Plánování marketingové komunikační kampaně.
- Marketingové nástroje komunikačního mixu.
- Public relations, osobní prodej a sponzoring.
- Internetová a on-line marketingová komunikace.
- Trendy v moderní marketingové komunikaci.