Moderní marketingové přístupy
Specifické formy podnikání vyžadují moderní aplikaci marketingových přístupů. Ekonomice aktuálně dominují sociální, online, mobilní aj. marketingové trendy, stejně jako jejich monitoring, měření a kontrola. Předmět tedy umožní absolventům získat a prohloubit teoretické a praktické znalosti o marketingu a zároveň pochopit širší souvislosti při aplikaci moderních marketingových přístupů tak, jak jsou aplikovány v tržním prostředí.
Výsledky učení: |
Po úspěšném absolvování budou studenti schopni:
|
Hlavní témata:
- Vývojové koncepce marketingového mixu (xP, xC, xX, aj.).
- Aktuální úkoly marketing managementu; marketingové řízení.
- Řízení holistické marketingové organizace.
- Moderní zjišťování marketingových informací s využitím dostupných informačních systémů.
- Marketingové propojení se zákazníky a spotřebiteli.
- Marketingové přístupy internetového věku, elektronický marketing, sociální marketing.
- Aplikace etiky v marketingových přístupech; legislativní vymezení a etické kodexy.