Online marketing a sociální sítě
Zaměření předmětu:
Předmět seznamuje s problematikou webového a internetového marketingu a využití internetu, a mobilních aplikací v podnikání. Věnuje se představení stěžejních nástrojů internetového marketingu a vysvětlení postupů k jejich efektivnímu využívání, včetně specifik těchto nástrojů na mobilních zařízeních, vyhledávání a vyhodnocování marketingových příležitostí. Důraz je kladen na možnosti měření a vyhodnocování marketingových on line aktivit, student se seznámí se základy elektronického obchodování a možnostmi zahraniční expanze. Výhodou je práce v týmech zaměřená na praktické aplikace.
Výsledky učení:
Po úspěšném absolvování budou studenti schopni:
- vysvětlit podstatu a specifika internetového marketingu;
- charakterizovat a navrhnout vhodné nástroje internetového marketingu; pro konkrétní marketingové cíle;
- vysvětlit základní ukazatele webové analytiky;
- popsat a aplikovat proces budování elektronického obchodu;
- zvolit vhodné internetové nástroje pro výzkum a analýzu trhu;
- vysvětlit možnosti využití internetu při expanzi na zahraniční trhy.
Hlavní témata:
- Nástroje a význam internetového marketingu a email marketingu.
- Marketing ve vyhledávačích a jejich optimalizace.
- Reklama ve vyhledávání a v obsahové síti, psychologie vnímání textu.
- Marketing v sociálních médiích a v mobilních zařízeních.
- Budování elektronického obchodu.
- Internet a zahraniční expanze.
- Autorské právo, ochrana mediálního obsahu v IT.
- Výrazové prostředky v textu, grafice, zvuku a videu.